Hledáte práci na pozici Asistenta payrollu? Naše ukázkové životopisové vzory vám mohou pomoci získat pohovor a získat tu pravou práci. Jako Asistent payrollu jste zodpovědný za správu platů zaměstnanců a další administrativní úkoly spojené s platbami. Náš životopisový vzor vám ukáže, jakým způsobem prezentovat své dovednosti a zkušenosti tak, aby vás personalisté v práci zaměstnali.
Budeme se zabývat:
- Jak napsat životopis, bez ohledu na obor nebo pracovní pozici.
- Co uvést do životopisu, abyste vynikli.
- Nejdůležitější dovednosti, které zaměstnavatelé z každého oboru požadují.
- Jak rychle vytvořit životopis s našimi profesionálními Tvůrce životopisu.
- Proč byste měli používat šablona životopisu
Co dělá Asistentka mzdové účtárny?
- Pomáhá s výpočtem mezd a daní zaměstnanců
- Provádí kontrolu údajů o pracovní době
- Stará se o správné zařazení zaměstnanců do platových tříd
- Vytváří a udržuje databázi zaměstnaneckých informací
- Komunikuje s zaměstnanci ohledně jejich platových a daňových otázek
- Asistent oddělení Ukázka životopisu
- Zástupce Společenství Ukázka životopisu
- Asistent kontrolora Ukázka životopisu
- Personální koordinátor Ukázka životopisu
- Asistentka vedoucího služeb Ukázka životopisu
- Spolupracovník v kanceláři Ukázka životopisu
- Úředník pro zpracování Ukázka životopisu
- Zástupce zákaznické podpory Ukázka životopisu
- Úředník pro reklamace Ukázka životopisu
- Koordinátorka benefitů Ukázka životopisu
- Generální asistent Ukázka životopisu
- Asistent správce Ukázka životopisu
- Vedoucí administrativní kanceláře Ukázka životopisu
- Úředník pro pohledávky Ukázka životopisu
- Úředník pro zásobování Ukázka životopisu
- Virtuální asistentka Ukázka životopisu
- Kancelářská tajemnice Ukázka životopisu
- Výkonný administrativní asistent Ukázka životopisu
- Koordinátor kontroly zásob Ukázka životopisu
- Asistentka kurátora Ukázka životopisu
Jaké jsou některé povinnosti Asistentka mzdové účtárny?
- Příprava a zpracování platu pro zaměstnance
- Průvod platu a dalších výplatních listin
- Komunikace s zaměstnanci ohledně jejich platů a daní
- Podpora při vytváření měsíčních a ročních zpráv
- Spolupráce s účetními a personálními odděleními
Vzorový životopis Asistentka mzdové účtárny pro inspiraci
Payroll Assistant Resume Osobní údaje
Jméno: Jana Nováková
Adresa: Praha, Česká republika
Email: jnovakova@email.com
Telefon: +420 123 456 789
Stručný přehledJana je motivovaná a zkušená asistentka v payrollu, která se specializuje na správu mzdových procesů a komunikaci s zaměstnanci a účetními odděleními. Má více než 5 let praxe v oboru a je schopna efektivně řídit jakékoli náročné úkoly spojené s mzdovým účetnictvím.
Pracovní zkušenosti- Payroll Assistant, ABC Company, Praha, ČR (2018 - dosud)
- Plánování a provádění mzdových výpočtů pro zaměstnance
- Administrativní podpora v procesu payrollu
- Komunikace s účetními odděleními pro ověření dat
- Asistentka payrollu, XYZ Firma, Praha, ČR (2015 - 2018)
- Podpora při kontrolách a revizích mzdových účtů
- Pomoc se správou sociálního a zdravotního pojištění
- Zpracování vstupů pro zaměstnance a kontrola výstupů
Bakalářský titul v oboru Mzdové účetnictví, Univerzita Karlova, Praha, ČR (2012 - 2015)
Kurz řízení mzdové agendy, Institut vzdělávání, Praha, ČR (2016)
Dovednosti- Skvělé komunikační schopnosti
- Široké znalosti mzdové legislativy v České republice
- Zkušenost s payrollovými systémy, např. SAP nebo PeopleSoft
- Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Certifikát v oblasti payroll managementu, Česká asociace payroll managementu (2017)
Čeština (mateřský jazyk)
Angličtina (pokročilá)
Němčina (základní znalost)
Tipy na životopis pro Asistentka mzdové účtárny
Vytvořit dokonalý životopis, který by pomohl nastartovat kariéru, není snadný úkol. Dodržování obecných pravidel psaní může pomoci, ale je také chytré nechat si poradit na míru vašemu konkrétnímu hledání práce. Pokud jste ve světě práce nováčkem, potřebujete tipy na životopis Asistentka mzdové účtárny.
Shromáždili jsme nejlepší tipy od zkušených Asistentka mzdové účtárny - Podívejte se na jejich rady, které vám nejen usnadní psaní, ale také zvýší vaše šance na vytvoření životopisu, který potenciální zaměstnavatele zaujme.
- Zkušenost s výpočty mzdového listu a správou mzdové evidence
- Dobrá znalost právních předpisů týkajících se mzdy a daní
- Zkušenosti s používáním softwaru pro správu mzdového procesu, např. SAP, ADP nebo Workday
- Dobré komunikační dovednosti pro jednání s zaměstnanci ohledně jejich mzdových dotazů
- Přesnost a pozornost k detailům pro zajištění správných výplat a plnění mzdových povinností
Asistentka mzdové účtárny Příklady shrnutí životopisu
Resume Summary nebo Resume Objective pomáhají zaměstnavateli rychle pochopit vaše dovednosti a zkušenosti v oblasti platového asistenta. Tímto způsobem se můžete rychle představit a zdůraznit, co můžete přinést do týmu. Tato část vašeho životopisu také může pomoci zaměstnavateli rozhodnout, zda jste vhodný kandidát pro pozici platového asistenta. Navíc to může zvýšit vaše šance na získání pohovoru.
Například:
- Detail-oriented Payroll Assistant with 3 years of experience processing employee payments and maintaining payroll records.
- Proficient in using payroll software and Excel to accurately calculate wages and overtime.
- Skilled in resolving payroll discrepancies and communicating with employees regarding payment issues.
- Organized and efficient in handling confidential payroll information with a high level of accuracy.
- Strong knowledge of labor laws and regulations to ensure compliance with payroll processes and procedures.
Vytvořte si v životopise Asistentka mzdové účtárny silnou sekci o zkušenostech
Míti silnou sekci zkušeností v životopise je nedůležitější pro Payroll Asistenta. Skvělá zkušenostní sekce ukazuje zaměstnavateli, jaké dovednosti, dovednosti a znalosti máte. To může pomoci zvýšit vaši konkurenceschopnost a ukázat, že jste schopni splnit požadavky pracovního místa. Silná zkušenostní sekce může také vyvolat dojem odbornosti a pečlivosti u potenciálního zaměstnavatele, což může ovlivnit jeho rozhodnutí o vašem přijetí.
Například:
- Zpracování údajů o zaměstnancích a evidování pracovní doby
- Výpočet a výplata mzdy zaměstnanců
- Rekonciliace mzdových účtů a provádění audity mzdových procesů
- Poskytování podpory v rámci mzdových dotazů zaměstnanců
- Správa a aktualizace mzdových informací v systému
- Dodržování mzdových zákonů a nařízení
- Komunikace s dodavateli a interními odděleními ohledně mzdových záležitostí
- Příprava a podání mzdových a sociálních deklarací
- Spolupráce s vedením a účetními odděleními v rámci mzdových procesů
- Řízení a aktualizace zaměstnaneckých záznamů a souborů
Asistentka mzdové účtárny příklad vzdělání v životopise
Asistent pro výplatu mezd by měl mít minimálně středoškolské vzdělání se zaměřením na účetnictví nebo finance. Výhodou může být absolvování kurzů v oblasti payroll accounting, znalost pracovního práva a daňové legislativy. Pro pokročilé pozice může být vyžadováno vysokoškolské vzdělání v oboru účetnictví nebo podobného oboru. Důležitá je také praxe s prací v softwaru pro výplatu mezd a znalost aktuálních legislativních změn v oblasti mzdového účetnictví.
Zde je příklad výčtu zkušeností vhodných pro životopis Asistentka mzdové účtárny:
- Vysokoškolské vzdělání:
- Bakalářský titul v oboru Ekonomika a management
- Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd
- Rok ukončení: 2015
- Další vzdělávání:
- Kurz Zpracování mzdové agendy
- Kvalifikační certifikát
- Datum absolvování: 2017
Asistentka mzdové účtárny Dovednosti pro životopis
Je důležité přidávat do dovedností na životopis asistenta pro platby, protože to ukazuje zaměstnavateli, že máte schopnost a zkušenosti v oblasti plánování, organizace a finančních operací. Tyto dovednosti jsou klíčové pro úspěšné plnění pracovních povinností asistenta pro platby a mohou ovlivnit rozhodnutí zaměstnavatele ohledně vaší kvalifikace pro tuto pozici.
Měkké dovednosti:
- Komunikace
- Organizace
- Spolupráce
- Časový management
- Flexibilita
- Řešení problémů
- Empatie
- Přesnost
- Týmová práce
- Adaptabilita
- Daňová příprava
- Účetnictví
- Platby a výkazy
- Softwarové systémy
- Výpočetní dovednosti
- Zederalní zákony
- Fakturace a účtování
- Pracovní právo
- Reportování výdajů
- Mzdové záležitosti
Nejčastější chyby, kterých se při psaní životopisu Asistentka mzdové účtárny vyvarujte
Na tomto konkurenčním trhu práce dostávají zaměstnavatelé v průměru 180 žádostí na každé volné pracovní místo. Při zpracování těchto životopisů se společnosti často spoléhají na automatizované systémy sledování uchazečů, které mohou životopisy procházet a vyřazovat nejméně kvalifikované uchazeče. Pokud se váš životopis dostane mezi těch několik málo, které projdou přes tyto roboty, musí na personalistu nebo náborového manažera ještě zapůsobit. Při takovém množství přicházejících žádostí věnují náboráři každému životopisu obvykle jen 5 sekund své pozornosti, než se rozhodnou, zda jej vyřadí. Vzhledem k tomu je nejlepší vyhnout se tomu, abyste do své žádosti zahrnuli jakékoli rušivé informace, které by mohly způsobit její vyřazení. Abyste se ujistili, že váš životopis vynikne, prostudujte si níže uvedený seznam toho, co byste do své žádosti o zaměstnání neměli uvádět.
- Bez průvodního dopisu. Motivační dopis je skvělý způsob, jak vysvětlit, proč jste pro danou pozici nejlepším kandidátem a proč o ni stojíte.
- Používání přílišného množství žargonu. Personalisté nechtějí číst životopis plný odborných termínů, kterým nerozumějí.
- Vynechání důležitých detailů. Nezapomeňte uvést své kontaktní údaje, vzdělání, pracovní historii a všechny důležité dovednosti a zkušenosti.
- Použití obecné šablony. Věnujte čas tomu, abyste svůj životopis přizpůsobili pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Tím zaměstnavateli ukážete, že to s danou pozicí myslíte vážně.
- Pravopisné a gramatické chyby. Vždy překontrolujte, zda v životopise nejsou překlepy, pravopisné a gramatické chyby.
- Přílišné soustředění na povinnosti. Nezapomeňte uvést úspěchy a zásluhy, abyste zaměstnavateli ukázali, že jste skvělým kandidátem.
- Včetně osobních údajů. Vyvarujte se uvádění jakýchkoli osobních údajů, jako je věk, rodinný stav nebo náboženské vyznání.
Klíčové informace pro životopis Asistentka mzdové účtárny
- Uplatnění dovedností v oblasti výpočtu mzdového listu a správy mzdových údajů
- Zkušenosti s používáním softwaru pro mzdové systémy
- Dovednost práce s čísly a schopnost provádět výpočty mzdových částek
- Znalost legislativy týkající se mzdy a odvodů
- Pečlivost, důkladnost a schopnost dodržovat termíny
Je čas začít hledat práci. Ujistěte se, že se vám daří co nejlépe, a získejte příští práci s pomocí resumaker.cz.