Máte zájem o práci recepční v recepci? Pokud ano, pak je tento článek určen právě vám. Poskytneme vám příklad životopisu, který můžete použít jako vzor pro svůj vlastní. Poskytneme vám také tipy a rady, jak svůj životopis optimalizovat, aby měl maximální dopad. S naší pomocí můžete zvýšit své šance na získání vytoužené práce. Přečtěte si další informace.
Budeme se zabývat:
- Jak napsat životopis bez ohledu na obor nebo pracovní pozici.
- Co uvést v životopise, abyste vynikli.
- Hlavní dovednosti, které zaměstnavatelé z každého odvětví chtějí vidět.
- Jak rychle sestavit životopis pomocí našeho profesionálního nástroje pro tvorbu životopisů.
- Co je to šablona životopisu a proč byste ji měli používat.
Co dělá recepční v recepci?
Recepční v recepci je zodpovědný za vítání návštěvníků, vyřizování telefonátů, směrování návštěvníků na příslušnou osobu nebo oddělení a poskytování obecné administrativní podpory. Může být také zodpovědný za vyřizování korespondence, plánování schůzek a vedení záznamů. Dále může být zodpovědný za rezervaci pokojů, přijímání plateb a poskytování služeb zákazníkům.
Jaké jsou povinnosti recepční v recepci?
- Vítání návštěvníků, vyřizování telefonátů a přepojování hovorů na příslušné pracovníky.
- Přijímání zpráv a jejich předávání příslušným pracovníkům.
- Přijímání plateb a rozměňování
- Odpovídání na dotazy týkající se společnosti, jejích služeb a dalších obecných informací.
- Aktualizace záznamů a archivace dokumentů
- Koordinace toku pošty v kanceláři a mimo ni.
- Plánování schůzek a setkání
- Zpracování speciálních projektů podle potřeby
Vzorový životopis recepční pro inspiraci
John Smith
Adresa: 123 Main Street, San Francisco, CA 94102
Telefon: (123) 456-7890
E-mail: johnsmith@gmail.com
Shrnutí profilu
John je zkušený recepční s více než pětiletou praxí v pohostinství. Má vášeň pro služby zákazníkům a je vynikající komunikátor. John prokazuje schopnost zvládat více úkolů a efektivně stanovovat priority.
Pracovní zkušenosti
- Recepční ve společnosti XYZ Corporation - San Francisco, CA (2020 - Současnost)
- Vítání návštěvníků, přijímání a směrování příchozích hovorů a poskytování obecných služeb zákazníkům.
- Řídit každodenní provoz recepce, včetně plánování, archivace a vedení záznamů.
- pomoc při distribuci pošty, vyřizování dotazů zákazníků a řešení jejich stížností.
- Pracovník na recepci v hotelu ABC - San Francisco, Kalifornie (2015 - 2020)
- Vítání hostů, přijímání a vedení příchozích hovorů a poskytování obecných služeb zákazníkům.
- Řídil každodenní provoz recepce, včetně plánování, archivace a vedení záznamů.
- Pomáhal s distribucí pošty, dotazy zákazníků a řešením jejich stížností.
Vzdělávání
Bakalářský titul v oboru pohostinství, San Francisco State University, San Francisco, Kalifornie (2011 - 2015)
Dovednosti
- Vynikající služby zákazníkům a komunikační dovednosti
- Schopnost zvládat více úkolů a efektivně stanovovat priority
- Znalost sady Microsoft Office a souvisejících aplikací
- Znalost administrativních a kancelářských postupů
Certifikace
Certifikovaný recepční (CFOR) (2016)
Jazyky
angličtina (rodilý mluvčí), španělština (konverzace)
Tipy pro životopis recepční v recepci
Vytvořit dokonalý životopis, který by pomohl nastartovat kariéru, není snadný úkol. Dodržování obecných pravidel psaní může pomoci, ale je také chytré nechat si poradit na míru vašemu konkrétnímu hledání práce. Když jste ve světě zaměstnání nováčkem, potřebujete tipy pro životopis recepční v recepci.
Shromáždili jsme nejlepší tipy od zkušených recepčních z Front Office - Podívejte se na jejich rady, které vám nejen usnadní psaní, ale také zvýší vaše šance na vytvoření životopisu, který vzbudí zájem potenciálních zaměstnavatelů.
- Vyzdvihněte své schopnosti v oblasti služeb zákazníkům a komunikace.
- Zaměřte se na své multitaskingové a organizační schopnosti.
- Popište své předchozí zkušenosti na podobné pozici.
- Uveďte všechny příslušné technologické dovednosti.
- Uveďte všechny příslušné certifikáty, které máte.
Příklady shrnutí životopisu recepční kanceláře
Shrnutí nebo cíl životopisu recepční v recepci je důležitý, protože poskytuje personalistům rychlý přehled o klíčových kvalifikacích a zkušenostech uchazeče. Pomáhá jim rychle zjistit, zda má uchazeč dovednosti, znalosti a zkušenosti, které hledají. Pomáhá také uchazeči vyniknout mezi ostatními uchazeči tím, že zdůrazňuje jeho nejvýznamnější schopnosti.
Příklad: Uchazeč o zaměstnání se může ucházet o zaměstnání v oboru, v němž je zaměstnán:
- Energická a profesionální recepční s více než 5 lety zkušeností s poskytováním služeb zákazníkům v rušném kancelářském prostředí.
- Vysoce organizovaná a detailně orientovaná recepční s vynikajícími komunikačními a multitaskingovými schopnostmi.
- Vynalézavá recepční se znalostí kancelářského vybavení a počítačových aplikací. Prokazatelná schopnost zvládat různé povinnosti.
- Přátelská a spolehlivá recepční s více než 3 lety zkušeností s vítáním hostů a vyřizováním telefonních hovorů. Odborník na time management.
- Flexibilní recepční s vášní pro služby zákazníkům. Zkušená v řešení problémů a zadávání dat do Excelu.
Vytvořte si v životopise recepční silnou sekci o zkušenostech
Výrazná část životopisu recepční v recepci je nezbytná, protože zaměstnavatelům umožňuje rychle posoudit vaše dovednosti, kvalifikaci a pracovní historii. Vyzdvihuje také vaše schopnosti a zkušenosti, což zaměstnavatelům usnadňuje posouzení vaší kvalifikace pro danou pozici. Kromě toho může důkladná část o zkušenostech zaměstnavatelům umožnit lépe pochopit, jak můžete zapadnout do jejich organizace, a může být použita k prokázání vaší kvalifikace pro danou pracovní pozici.
Příklad: V rámci své praxe můžete využít např:
- Řídil provoz recepce v rušném hotelu s 60 pokoji, včetně procesů přihlášení a odhlášení, požadavků hostů a přidělování pokojů.
- Při příjezdu vítal hosty a přátelsky a profesionálně je navigoval do jejich pokojů.
- Profesionálně vyřizoval všechny příchozí telefonáty, odpovídal na dotazy a přepojoval hovory na příslušná oddělení.
- Poskytoval administrativní podporu vedoucímu týmu, včetně zajišťování cest a schůzek.
- Spravoval recepci, zajišťoval její dobré zásobení, pořádek a čistotu.
- Zadával informace o hostech do systému správy majetku a zajišťoval správnost záznamů o hostech.
- Pomáhal s přípravou výpisů z účtů pro hosty a poskytoval přesné informace o hotelových službách.
- Zajistil, aby všichni hosté obdrželi nejvyšší úroveň zákaznického servisu včasným řešením jakýchkoli problémů nebo stížností.
- Zpracovával platby, vyrovnával pokladní zásuvky a vedl přesnou evidenci transakcí.
- Účastnil se schůzek a školení zaměstnanců, aby byl informován o zásadách a postupech společnosti.
Příklad životopisu recepční v přední kanceláři
Recepční v recepci obvykle potřebuje středoškolské nebo rovnocenné vzdělání. Výhodou může být další vzdělání nebo certifikace v oblasti administrativy, zákaznického servisu nebo pohostinství. Recepční by také měli mít dobré komunikační, zákaznické a organizační schopnosti. Důležitá je také znalost práce s počítačem, protože recepční jsou často zodpovědní za používání počítačů ke správě informací a rezervaci schůzek.
Zde je příklad výčtu zkušeností vhodných pro životopis recepční recepce:
- Associate of Arts degree in Business Administration, ABC Community College, Anytown, USA, 2020
- Certificate in Front Office Reception, ABC Technical Institute, Anytown, USA, 2019
Dovednosti recepční v recepci pro životopis
Do životopisu recepční kanceláře je důležité uvést dovednosti, protože zaměstnavatelům pomáhají identifikovat konkrétní dovednosti a kvalifikaci, které z vás dělají vhodného kandidáta na danou pozici. Mezi tyto dovednosti mohou patřit zkušenosti s administrativou, dovednosti v oblasti zákaznického servisu, dobrá komunikace, znalost práce s počítačem, organizační schopnosti, schopnost zvládat více úkolů, řízení času a smysl pro detail. Ucelený seznam dovedností ve vašem životopise ukáže zaměstnavateli, že jste vybaveni potřebnými předpoklady pro úspěšnou práci recepčního ve front office.
Měkké dovednosti:
- Obsluha zákazníků
- Komunikace:
- Organizační dovednosti
- Interpersonální
- Time management
- Multi-tasking
- Řešení problémů
- Týmová práce
- Přizpůsobivost
- Pozornost věnovaná detailům
Tvrdé dovednosti:
- Telefonní dovednosti
- Plánování
- Vítání hostů
- Zadávání dat
- Multi-tasking
- Rychlost psaní na klávesnici
- Obsluha zákazníků
- Administrativa kanceláře
- Počítačové dovednosti
- Psaní zpráv
Časté chyby, kterých je třeba se vyvarovat při psaní životopisu recepční kanceláře
Na tomto konkurenčním trhu práce dostávají zaměstnavatelé v průměru 180 žádostí na každé volné pracovní místo. Při zpracování těchto životopisů se společnosti často spoléhají na automatizované systémy sledování uchazečů, které mohou životopisy procházet a vyřazovat nejméně kvalifikované uchazeče. Pokud se váš životopis dostane mezi těch několik málo, které projdou přes tyto roboty, musí na personalistu nebo náborového manažera ještě zapůsobit. Při takovém množství přicházejících žádostí věnují náboráři každému životopisu obvykle jen 5 sekund své pozornosti, než se rozhodnou, zda jej vyřadí. Vzhledem k tomu je nejlepší vyhnout se tomu, abyste do své žádosti zahrnuli jakékoli rušivé informace, které by mohly způsobit její vyřazení. Abyste se ujistili, že váš životopis vynikne, prostudujte si níže uvedený seznam toho, co byste do své žádosti o zaměstnání neměli uvádět.
- Bez průvodního dopisu. Motivační dopis je skvělý způsob, jak vysvětlit, proč jste pro danou pozici nejlepším kandidátem a proč o ni stojíte.
- Používání přílišného množství žargonu. Personalisté nechtějí číst životopis plný odborných termínů, kterým nerozumějí.
- Vynechání důležitých detailů. Nezapomeňte uvést své kontaktní údaje, vzdělání, pracovní historii a všechny důležité dovednosti a zkušenosti.
- Použití obecné šablony. Věnujte čas tomu, abyste svůj životopis přizpůsobili pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Tím zaměstnavateli ukážete, že to s danou pozicí myslíte vážně.
- Pravopisné a gramatické chyby. Vždy překontrolujte, zda v životopise nejsou překlepy, pravopisné a gramatické chyby.
- Přílišné soustředění na povinnosti. Nezapomeňte uvést úspěchy a zásluhy, abyste zaměstnavateli ukázali, že jste skvělým kandidátem.
- Včetně osobních údajů. Vyvarujte se uvádění jakýchkoli osobních údajů, jako je věk, rodinný stav nebo náboženské vyznání.
Klíčové informace pro životopis recepční kanceláře
- Zkušenosti s obsluhou zákazníků, prací na recepci a administrativními úkoly.
- Znalost kancelářského vybavení a softwaru
- prokázat vynikající komunikační, organizační a multitaskingové schopnosti
- Prokazovat profesionální přístup a vystupování
- Uveďte případné další jazyky nebo certifikace
- Zdůrazněte veškeré zkušenosti s plánováním a archivací.
Je čas začít hledat práci. Ujistěte se, že se vám daří co nejlépe, a získejte příští práci v poštovních službách s pomocí resumaker.cz.