Příklad životopisu zkoušejícího pohledávek (bezplatný průvodce)

Pomocí našich bezplatných příkladů a tipů pro psaní si vytvořte životopis, který vám zajistí pohovor. Použijte a přizpůsobte si naši šablonu a získejte pohovor ještě dnes.

Přezkumník pohledávek Příklad životopisu
Průměrné hodnocení: 4,8 (182 hlasů)
Přezkumník pohledávek Příklad životopisu

Jste zkušený posuzovatel pojistných událostí a hledáte novou práci? Náš příklad životopisu likvidátora pojistných událostí vám pomůže vytvořit efektivní životopis, který zaujme potenciální zaměstnavatele. Náš průvodce vás provede procesem tvorby životopisu, od napsání přesvědčivého shrnutí až po představení vašich dovedností a pracovních zkušeností. S naší pomocí budete schopni vytvořit životopis, díky němuž na trhu práce vyniknete a získáte práci, po které toužíte.

Budeme se zabývat:

  • Jak napsat životopis bez ohledu na obor nebo pracovní pozici.
  • Co uvést v životopise, abyste vynikli.
  • Hlavní dovednosti, které zaměstnavatelé z každého odvětví chtějí vidět.
  • Jak rychle sestavit životopis pomocí našeho profesionálního nástroje pro tvorbu životopisů.
  • Co je to šablona životopisu a proč byste ji měli používat.
Navíc vám poskytneme odborné tipy pro psaní životopisu a profesionální příklady, které vás budou inspirovat.

Co dělá posuzovatel pohledávek?

Úkolem likvidátora pojistných událostí je prověřovat pojistné události, aby se ujistil, že splňují kritéria a jsou správné. Je zodpovědný za určení, zda je pojistná událost platná, a pokud ano, na jaké krytí a plnění má pojistník nárok. Analyzují také znění pojistné smlouvy, aby určili krytí, a zkoumají skutečnosti týkající se pojistné události, aby se ujistili, že je pojistná událost řádně zdokumentována. Examinátoři pojistných událostí mohou také vydávat doporučení ohledně výše odškodnění a přezkoumávat správnost lékařských záznamů.

Za chvíli začneme, ale nejprve vám přinášíme několik dalších příkladů životopisů týkajících se zkoumání pohledávek:

Jaké jsou některé povinnosti pracovníka pro posuzování pohledávek?

  • Zkoumání a vyhodnocování pojistných událostí za účelem určení krytí a odpovědnosti.
  • Vyšetřovat a analyzovat pohledávky s cílem určit jejich platnost a případnou odpovědnost.
  • přezkoumání důkazů, jako jsou policejní zprávy, svědecké výpovědi a lékařské záznamy.
  • Korespondence s žadateli a pojišťovnami za účelem získání dalších informací a vysvětlení.
  • rozhodování o krytí a odpovědnosti jménem pojišťovny.
  • vyjednávání o vyrovnání s žadateli
  • Příprava písemných zpráv a dokumentace
  • Udržování aktuálních znalostí zákonů a předpisů v oblasti pojištění

Vzorový životopis inspektora pohledávek pro inspiraci

Jméno: John Doe

Adresa: 123 Main St, Anytown, CA 12345

Telefon: (123) 456-7890

E-mail: john.doe@example.com

Vysoce zkušený likvidátor pojistných událostí s více než desetiletou praxí v pojišťovnictví. Zkušený v analýze a vyhodnocování pojistných událostí, identifikaci nesrovnalostí a vyšetřování potenciálních podvodných nároků. Týmový hráč, který se snaží o vynikající služby zákazníkům a vytváření pozitivního pracovního prostředí.

Pracovní zkušenosti

  • Likvidátor pojistných událostí, ABC Insurance, Anytown, CA - červen 2016 - současnost
    • Kontrola a zpracování pojistných událostí z hlediska správnosti a souladu s pojistnou smlouvou.
    • Provádění šetření za účelem ověření nároků a určení rozsahu a přiměřenosti krytí.
    • kontaktovat žadatele, lékaře a další poskytovatele zdravotní péče za účelem získání dalších informací a dokumentů.
  • Likvidátor pojistných událostí, XYZ Insurance, Anytown, CA - duben 2014 - červen 2016
    • Vyšetřoval a zpracovával žádosti o zdravotní a invalidní pojištění.
    • Zjišťoval a vykládal pojistné smlouvy a smlouvy za účelem určení krytí a odpovědnosti.
    • Poskytoval vynikající zákaznický servis žadatelům

Vzdělávání

  • Bakalářský titul v oboru Business Administration, ABC University, Anytown, CA - květen 2013

Dovednosti

  • Zpracování nároků
  • Lékařská terminologie
  • Analýza smlouvy
  • Vyšetřování
  • Zákaznický servis

Certifikace

  • Likvidátor pojistných událostí - stát Kalifornie - červen 2016

Jazyky

  • angličtina (rodilý mluvčí)
  • Španělština (konverzační)


Tipy na životopisy pro pracovníky oddělení přezkoumávání pojistných událostí

Vytvořit dokonalý životopis, který by pomohl nastartovat kariéru, není snadný úkol. Dodržování obecných pravidel psaní může pomoci, ale je také chytré nechat si poradit na míru vašemu konkrétnímu hledání práce. Když jste ve světě zaměstnání nováčkem, potřebujete tipy na životopisy od Claims Examiner.
Shromáždili jsme nejlepší tipy od zkušených Claims Examiner - podívejte se na jejich rady, které vám nejen usnadní psaní, ale také zvýší vaše šance na vytvoření životopisu, který vzbudí zájem potenciálních zaměstnavatelů.

  • Zdůrazněte všechny zkušenosti, které jste získali v oblasti služeb zákazníkům.
  • Uveďte všechna speciální osvědčení nebo licence, které jste získali.
  • Uveďte všechny zkušenosti s reklamacemi nebo odvoláními, které máte.
  • Uveďte všechny technické dovednosti, které máte, například práci s reklamačním softwarem.
  • Uveďte všechny své předchozí zkušenosti s vyšetřováním pojistných událostí.


Příklady shrnutí životopisu examinátora pohledávek

Shrnutí nebo cíl životopisu inspektora pojistných událostí je důležité do životopisu zahrnout, protože zaměstnavatelům umožňuje rychle zjistit vaši kvalifikaci, zkušenosti a dovednosti. Jedná se o stručný přehled vaší minulosti a kvalifikace, které se vztahují k pozici, o kterou se ucházíte. Měl by být přizpůsoben konkrétnímu pracovnímu místu, o které se ucházíte, a měl by zdůrazňovat vaše nejsilnější stránky a zkušenosti. Zaměstnavatelům to pomůže identifikovat vás jako potenciálního kandidáta a zjistit, zda jste pro jejich organizaci vhodným kandidátem.

Příklad: V případě, že se jedná o zaměstnance, kteří by chtěli pracovat na pozici, která je pro ně typická, můžete se obrátit na tzv:

  • Zkušený likvidátor pojistných událostí s více než 10 lety zkušeností s kontrolou správnosti a úplnosti pojistných událostí. Prokázal schopnost rychle vyhodnotit žádosti o pojistné plnění a minimalizovat ztráty pro společnost.
  • Vysoce organizovaný pracovník pro posuzování pojistných událostí s odbornými znalostmi v oblasti analýzy údajů o pojistných událostech a identifikace rizik. Prokazatelně dosahuje příznivých výsledků pro klienty při dodržení všech požadovaných předpisů.
  • Znalý pracovník pro posuzování pojistných událostí se silným zázemím v oblasti vztahů se zákazníky a řešení sporů. Umí poskytovat včasné a přesné informace k zajištění optimální spokojenosti zákazníků.
  • Zkušený likvidátor pojistných událostí s osmiletou praxí v oblasti řízení, zkoumání a řešení složitých pojistných událostí. Výjimečné komunikační, řešitelské a vyjednávací schopnosti.
  • Soucitný likvidátor pojistných událostí s více než 5 lety zkušeností se správou a řešením pojistných událostí. Zkušený v přípravě pojistných událostí a včasném řešení sporů se zákazníky.


Vytvořte si v životopise zkoušejícího pohledávek silnou část o zkušenostech

V životopise likvidátora pojistných událostí je důležitá část věnovaná zkušenostem, která zdůrazní vaše odborné znalosti a úspěchy v oblasti likvidace pojistných událostí. Tato část ukáže potenciálním zaměstnavatelům vaši kvalifikaci a profesní zkušenosti, což může pomoci vašim šancím na získání pohovoru. Efektivní oddíl o zkušenostech by měl obsahovat názvy vašich pracovních pozic, data zaměstnání a seznam vašich klíčových povinností a úspěchů. Kromě toho by měla prokázat vaše technické dovednosti, analytické schopnosti a schopnost řešit problémy, které jsou pro úspěšnou kariéru v oblasti zkoumání pojistných událostí nezbytné. Silná část životopisu věnovaná zkušenostem vám pomůže odlišit se od ostatních uchazečů a zaměstnavateli ukáže, že se na danou pozici hodíte.

Například: "V případě, že se vám podařilo získat informace o tom, že jste se rozhodli pro práci v oblasti pojištění, můžete se spolehnout na to, že jste se rozhodli pro práci v oblasti pojištění:

  • Poskytoval příkladné služby v oblasti reklamací v prostředí s vysokým objemem práce.
  • Vyhodnocoval předložené žádosti, aby zajistil soulad se státními a federálními zákony.
  • Přezkoumával informace o nárocích na náhradu škody s cílem určit platnost a správnost předložených údajů.
  • Vyšetřoval a řešil nesrovnalosti v údajích o nárocích.
  • Prověřoval dokumenty, jako jsou lékařské záznamy, policejní zprávy a soudní spisy, aby doložil svá tvrzení.
  • Pomáhal s vývojem a implementací procesů a postupů pro reklamace.
  • Rozvíjel a udržoval efektivní vztahy se žadateli a dalšími zúčastněnými stranami.
  • Zpracovával a analyzoval údaje o pojistných událostech s cílem identifikovat trendy a odhalit oblasti pro zlepšení.
  • Včas a přesně vyplňoval všechny požadované dokumenty.
  • Poskytoval včasné a přesné odpovědi na dotazy a žádosti žadatelů.


Příklad životopisu zkoušejícího pohledávek

Zpracovatel pojistných událostí obvykle potřebuje alespoň středoškolské vzdělání a určitou praxi v oblasti služeb zákazníkům a/nebo v pojišťovnictví. Vyspělejší pozice mohou vyžadovat další vzdělání, například vysokoškolské vzdělání v oblasti financí, obchodní administrativy nebo pojišťovnictví. Mohou být také vyžadovány certifikáty související s pojišťovnictvím.

Zde je příklad výčtu zkušeností vhodných pro životopis likvidátora pojistných událostí:

  • Bakalářský titul v oboru Business Administration, University of Maine - Portland, OR (2013)
  • Associate of Arts in Business Management, Portland Community College - Portland, OR (2011)
  • Certified Claims Examiner, Oregon Insurance Institute - Portland, OR (2016)
  • Kurzy dalšího vzdělávání v oblasti likvidace pojistných událostí, Oregon Insurance Institute - Portland, OR (2018)


Dovednosti examinátora pohledávek pro životopis

Je důležité doplnit dovednosti do životopisu likvidátora pojistných událostí, abyste prokázali, že jste kvalifikovaní a máte potřebné kompetence k výkonu této práce. Příkladem dovedností, které je vhodné uvést, může být smysl pro detail, řešení problémů, obsluha zákazníků, řešení konfliktů, organizační schopnosti, zadávání dat a komunikace. Tyto dovednosti pomohou zaměstnavateli zjistit, zda jste vhodným kandidátem na danou pozici.

Měkké dovednosti:

  1. Komunikační dovednosti:
  2. Mezilidské vztahy
  3. Organizační
  4. Analytické
  5. Vyjednávání
  6. Rozhodování
  7. Výzkum
  8. Řešení problémů
  9. Time-management
  10. Pozornost věnovaná detailům
< />
Tvrdé dovednosti:
  1. Zpracování pohledávek
  2. Analýza dat
  3. Posuzování rizik
  4. Obsluha zákazníků
  5. Dodržování předpisů
  6. Přezkoumání dokumentů
  7. Úprava ztrát
  8. Vyšetřovací dovednosti
  9. Vyjednávání o pojistných událostech
  10. Řešení problémů


Časté chyby, kterých je třeba se vyvarovat při psaní životopisu inspektora pohledávek

Na tomto konkurenčním trhu práce dostávají zaměstnavatelé v průměru 180 žádostí na každé volné pracovní místo. Při zpracování těchto životopisů se společnosti často spoléhají na automatizované systémy sledování uchazečů, které mohou životopisy procházet a vyřazovat nejméně kvalifikované uchazeče. Pokud se váš životopis dostane mezi těch několik málo, které projdou přes tyto roboty, musí na personalistu nebo náborového manažera ještě zapůsobit. Při takovém množství přicházejících žádostí věnují náboráři každému životopisu obvykle jen 5 sekund své pozornosti, než se rozhodnou, zda jej vyřadí. Vzhledem k tomu je nejlepší vyhnout se tomu, abyste do své žádosti zahrnuli jakékoli rušivé informace, které by mohly způsobit její vyřazení. Abyste se ujistili, že váš životopis vynikne, prostudujte si níže uvedený seznam toho, co byste do své žádosti o zaměstnání neměli uvádět.

  • Bez průvodního dopisu. Motivační dopis je skvělý způsob, jak vysvětlit, proč jste pro danou pozici nejlepším kandidátem a proč o ni stojíte.
  • Používání přílišného množství žargonu. Personalisté nechtějí číst životopis plný odborných termínů, kterým nerozumějí.
  • Vynechání důležitých detailů. Nezapomeňte uvést své kontaktní údaje, vzdělání, pracovní historii a všechny důležité dovednosti a zkušenosti.
  • Použití obecné šablony. Věnujte čas tomu, abyste svůj životopis přizpůsobili pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Tím zaměstnavateli ukážete, že to s danou pozicí myslíte vážně.
  • Pravopisné a gramatické chyby. Vždy překontrolujte, zda v životopise nejsou překlepy, pravopisné a gramatické chyby.
  • Přílišné soustředění na povinnosti. Nezapomeňte uvést úspěchy a zásluhy, abyste zaměstnavateli ukázali, že jste skvělým kandidátem.
  • Včetně osobních údajů. Vyvarujte se uvádění jakýchkoli osobních údajů, jako je věk, rodinný stav nebo náboženské vyznání.


Klíčové informace pro životopis pracovníka pro posuzování pohledávek

  • Zdůrazněte své technické dovednosti týkající se zpracování nároků a lékařské terminologie.
  • Podrobně popište své zkušenosti s přesným a efektivním vyřizováním pojistných událostí.
  • Uveďte všechna zvláštní osvědčení nebo licence související s přezkoumáváním pohledávek.
  • Uveďte všechny úspěchy nebo ocenění související se zpracováním reklamací.
  • Prokázat schopnost efektivně spolupracovat s ostatními členy týmu.
  • Zdůrazněte své zkušenosti s využíváním různých pojišťovacích databází.
  • Uveďte další dovednosti, jako jsou služby zákazníkům nebo řešení problémů.

Je čas začít hledat práci. Ujistěte se, že se vám daří co nejlépe, a získejte příští práci v poštovních službách s pomocí resumaker.cz.
Připravené šablony, které pomohou vašemu životopisu vyniknout před personalisty
Vyzkoušejte profesionální nástroj Resumaker pro tvorbu životopisů hned teď. Za zkoušku nic nedáte, protože jej můžete vyzkoušet zcela zdarma