Příklad životopisu recepčního (Free Guide)

Pomocí našich bezplatných příkladů a tipů pro psaní si vytvořte životopis, který vám zajistí pohovor. Použijte a přizpůsobte si naši šablonu a získejte místo na pohovoru ještě dnes.

Obsluha recepce Příklad životopisu
Průměrné hodnocení: 4,2 (77 hlasů)
Obsluha recepce Příklad životopisu

Vítejte v našem článku Příklad životopisu recepčního! Zde vám poskytneme komplexní návod, jak napsat efektivní životopis pro práci recepčního. Věnujeme se potřebným dovednostem a kvalifikaci a také nejlepším postupům pro vytvoření životopisu, který bude vynikat nad konkurencí. Nabízíme také několik užitečných tipů a triků, které vám pomohou životopis co nejlépe zpracovat. S naší pomocí si můžete být jisti, že svým životopisem uděláte skvělý dojem.

Budeme se zabývat:

  • Jak napsat životopis bez ohledu na obor nebo pracovní pozici.
  • Co uvést v životopise, abyste vynikli.
  • Hlavní dovednosti, které zaměstnavatelé z každého odvětví chtějí vidět.
  • Jak rychle sestavit životopis pomocí našeho profesionálního nástroje pro tvorbu životopisů.
  • Co je to šablona životopisu a proč byste ji měli používat.
Navíc vám poskytneme odborné tipy pro psaní životopisu a profesionální příklady, které vás budou inspirovat.

Co dělá obsluha recepce?

Obsluha recepce je zodpovědná za poskytování vynikajících služeb hostům a návštěvníkům podniku. Vítá zákazníky, odpovídá na dotazy, provádí rezervace, vyřizuje platby a poskytuje informace o zařízení a jeho službách. Může být také zodpovědný za odbavování hostů, poskytování pokynů, zajišťování čistoty a pořádku ve vstupní hale a dalších veřejných prostorách a poskytování jakékoli další pomoci, kterou hosté mohou potřebovat.

Za chvíli začneme, ale nejprve vám přinášíme několik dalších příkladů životopisů týkajících se obsluhy recepce:

Jaké jsou povinnosti pracovníka na recepci?

  • Přivítání a uvítání hostů
  • Odpovídání na telefonní hovory a přijímání vzkazů
  • Poskytování základních informací o hotelu a místní oblasti.
  • Odbavování hostů
  • Zpracování plateb a vystavování stvrzenek
  • Řešení stížností zákazníků a poskytování řešení
  • Provádění rezervací a potvrzování dostupnosti pokojů
  • Udržování pořádku a čistoty na recepci
  • Vedení deníku všech hostů

Vzorový životopis recepční pro inspiraci

John Smith
Adresa: 123 Main Street, New York, NY 10001
Telefon: (555) 555-5555
E-mail: johnsmith@example.com

Souhrn
John má více než dvouleté zkušenosti s prací na recepci v rychlém prostředí. Má vynikající dovednosti v oblasti služeb zákazníkům, je vysoce organizovaný a orientovaný na detaily a vždy hledá způsoby, jak zlepšit služby zákazníkům. Jeho vášní je poskytovat špičkové služby zákazníkům a je odhodlaný zajistit příjemné a vstřícné prostředí pro každého, kdo projde dveřmi.

Pracovní zkušenosti

  • Obsluha recepce, ABC Hotel, New York, NY (duben 2018 - současnost)
    • Přivítat všechny hosty přátelsky a profesionálně.
    • pomáhat hostům při přihlašování a odhlašování
    • Zpracovávat platby a provádět hotovostní transakce
    • Odpovídat na telefonní hovory a na dotazy hostů.
    • Udržování čistoty ve vstupní hale.
  • Recepční, XYZ Hotel, New York, NY (prosinec 2016 - březen 2018)
    • vítal hosty při příjezdu a poskytoval jim informace o hotelu.
    • asistoval hostům při přihlašování a odhlašování.
    • Zpracovával platby a zpracovával hotovostní transakce
    • Odpovídal na telefonní hovory a odpovídal na dotazy hostů.
    • Poskytoval vynikající služby zákazníkům, aby zajistil spokojenost hostů

Vzdělávání
Středoškolský diplom, Bronx High School, Bronx, NY (květen 2016)

Dovednosti

  • Vynikající dovednosti v oblasti služeb zákazníkům
  • Dobré organizační schopnosti a schopnost pracovat na více úkolech
  • Schopnost pracovat v rychlém prostředí.
  • Znalost sady Microsoft Office

Certifikace
Certifikovaný recepční, ABC Hotel, New York, NY (leden 2017)

Jazyky
Angličtina (plynně)
španělština (konverzačně)



Tipy na životopis pro obsluhu recepce

Vytvořit dokonalý životopis, který by pomohl nastartovat kariéru, není snadný úkol. Dodržování obecných pravidel psaní může pomoci, ale je také chytré nechat si poradit na míru vašemu konkrétnímu hledání práce. Když jste ve světě zaměstnání nováčkem, potřebujete tipy pro životopis obsluhy recepce.
Shromáždili jsme nejlepší tipy od zkušených Front Desk Attendant - Podívejte se na jejich rady, které vám nejen usnadní psaní, ale také zvýší vaše šance na vytvoření životopisu, který vzbudí zájem potenciálních zaměstnavatelů.

  • Vyzdvihněte své zkušenosti s obsluhou zákazníků, schopnost pracovat na více pracovních pozicích a organizační schopnosti.
  • Prokažte své zkušenosti s počítačovými systémy a programy, jako jsou prodejní a rezervační systémy.
  • Zmiňte se o zkušenostech se specifickým hotelovým softwarem, například se systémy pro správu nemovitostí.
  • Zahrňte veškeré své znalosti o široké škále témat, například o místních zajímavostech a místech konání akcí.
  • Ukažte svou schopnost zachovat si pořádek a klid ve stresu.


Příklady shrnutí životopisu obsluhy recepce

Shrnutí nebo cíl životopisu je skvělý způsob, jak upoutat pozornost potenciálních zaměstnavatelů a ukázat svou kvalifikaci. Je obzvláště užitečný pro pozice recepčních, protože zaměstnavatelé chtějí rychle posoudit, jak budete schopni zvládnout obsluhu zákazníků a každodenní provoz dané práce. Vaše shrnutí nebo cíl by měly zdůraznit vaše zkušenosti s obsluhou zákazníků, komunikací a administrativními úkoly. Dále byste měli uvést všechny relevantní certifikáty nebo školení, které jste absolvovali a které z vás dělají ideálního kandidáta na danou pozici.

Příklad: V rámci projektu "Zkušenosti z praxe" se můžete zaměřit na následující oblasti:

  • Zkušený pracovník recepce s více než pětiletou praxí v poskytování vynikajících služeb zákazníkům v různých prostředích. Zkušenost s vedením a řešením dotazů zákazníků.
  • Vysoce organizovaný pracovník recepce se čtyřletou praxí. Má vynikající komunikační a interpersonální dovednosti. Umí pracovat s více úkoly a řešit problémy.
  • Spolehlivá a pracovitá recepční s tříletou praxí. Umí vyřizovat stížnosti a dotazy zákazníků s přátelským a profesionálním přístupem.
  • Obětavá a detailně orientovaná recepční s dvouletou praxí. Schopnost zvládat více úkolů a poskytovat vynikající služby zákazníkům.
  • Dynamická a přátelská recepční s 1 rokem praxe. Zaměřuje se na poskytování výjimečných služeb zákazníkům a zajišťování jejich spokojenosti.


Vytvořte si v životopisu obsluhy recepce silnou sekci o zkušenostech

Důležité je, abyste v životopise obsluhy recepce uvedli důkladnou část o zkušenostech, protože zaměstnavatel díky ní může rychle posoudit vaši kvalifikaci pro danou pozici. Je to v podstatě přehled vašich profesních zkušeností a odborných znalostí. Tato část by měla obsahovat vaše příslušné pracovní tituly, role a odpovědnosti. Měla by také obsahovat všechna ocenění, certifikáty nebo jiné úspěchy, které jste v minulosti získali. V oddíle o zkušenostech byste měli jasně popsat dovednosti a schopnosti, díky nimž se skvěle hodíte na pozici obsluhy recepce. Je důležité uvést podrobný popis, který poskytne kontext vašich úspěchů a ukáže, jak jste byli schopni přispět k úspěchu předchozích zaměstnavatelů. Zaměstnavatelé se budou zajímat o to, jak jsou vaše zkušenosti použitelné pro práci, na kterou vás přijímají, proto se ujistěte, že je část o vašich zkušenostech přizpůsobena konkrétní pozici, o kterou se ucházíte.

Například: "V minulosti jste měli možnost získat zkušenosti s prací v zahraničí, např:

  • Vykonával služby zákazníkům, například zvedal telefony, odpovídal na dotazy a řešil stížnosti zákazníků.
  • Vítal příchozí zákazníky a směroval je do příslušných prostor.
  • Informace o hotelu, jeho vybavení a službách.
  • Ověřoval informace o zákaznících a vybíral platby za poskytnuté služby.
  • Efektivně a přátelsky jste prováděli check-in a check-out hostů.
  • Poskytoval služby concierge, například rezervace, pokyny a doporučení místních zajímavostí.
  • Udržoval čistotu a pořádek na recepci.
  • Prováděl administrativní práce, jako je vyplňování dokumentů, faxování a zadávání dat.
  • Zpracovával platby a generoval účtenky.
  • Pomáhal při školení nových zaměstnanců recepce.


Příklad životopisu recepčního

Obsluha recepce obvykle potřebuje středoškolské nebo rovnocenné vzdělání. V některých případech mohou zaměstnavatelé požadovat další kvalifikaci, například vysokoškolský titul nebo odpovídající pracovní zkušenosti. Mezi další dovednosti, které mohou být výhodné, patří komunikační schopnosti a schopnost obsluhy zákazníků, znalost práce na počítači a dobré organizační schopnosti.

Zde je příklad výčtu zkušeností vhodných pro životopis pracovníka na recepci:

  • Středoškolský diplom, XYZ High School, XYZ, XYZ, 20XX
  • Certifikát v oboru hotelnictví, XYZ Institute, XYZ, XYZ, 20XX
  • Certifikace základní první pomoci a resuscitace, XYZ Institute, XYZ, XYZ, 20XX


Dovednosti obsluhy recepce pro životopis

Je důležité doplnit dovednosti do životopisu pracovníka recepce, protože jsou klíčem k prokázání kvalifikace a zkušeností uchazeče. Dovednosti mohou zahrnovat služby zákazníkům, mezilidskou komunikaci, znalost práce s počítačem, řešení problémů, více úkolů a řízení času. Zdůrazněním těchto dovedností mohou zaměstnavatelé lépe pochopit schopnosti kandidáta a jeho přínos pro organizaci.

Měkké dovednosti:

  1. Komunikační dovednosti
  2. Mezilidské dovednosti
  3. Obsluha zákazníků
  4. Organizační dovednosti
  5. Multi-tasking
  6. Time management
  7. počítačová gramotnost
  8. Řešení problémů
  9. Pozornost věnovaná detailům
  10. Řešení konfliktů
< />
Tvrdé dovednosti:
  1. Obsluha zákazníků
  2. Zadávání dat
  3. Plánování
  4. Manipulace s hotovostí
  5. Počítačové dovednosti
  6. Multi-tasking
  7. Vítání hostů
  8. Řešení problémů
  9. Řešení konfliktů
  10. řízení času


Časté chyby, kterých se při psaní životopisu recepčního vyvarujte

Na tomto konkurenčním trhu práce dostávají zaměstnavatelé v průměru 180 žádostí na každé volné pracovní místo. Při zpracování těchto životopisů se společnosti často spoléhají na automatizované systémy sledování uchazečů, které mohou životopisy procházet a vyřazovat nejméně kvalifikované uchazeče. Pokud se váš životopis dostane mezi těch několik málo, které projdou přes tyto roboty, musí na personalistu nebo náborového manažera ještě zapůsobit. Při takovém množství přicházejících žádostí věnují náboráři každému životopisu obvykle jen 5 sekund své pozornosti, než se rozhodnou, zda jej vyřadí. Vzhledem k tomu je nejlepší vyhnout se tomu, abyste do své žádosti zahrnuli jakékoli rušivé informace, které by mohly způsobit její vyřazení. Abyste se ujistili, že váš životopis vynikne, prostudujte si níže uvedený seznam toho, co byste do své žádosti o zaměstnání neměli uvádět.

  • Bez průvodního dopisu. Motivační dopis je skvělý způsob, jak vysvětlit, proč jste pro danou pozici nejlepším kandidátem a proč o ni stojíte.
  • Používání přílišného množství žargonu. Personalisté nechtějí číst životopis plný odborných termínů, kterým nerozumějí.
  • Vynechání důležitých detailů. Nezapomeňte uvést své kontaktní údaje, vzdělání, pracovní historii a všechny důležité dovednosti a zkušenosti.
  • Použití obecné šablony. Věnujte čas tomu, abyste svůj životopis přizpůsobili pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Tím zaměstnavateli ukážete, že to s danou pozicí myslíte vážně.
  • Pravopisné a gramatické chyby. Vždy překontrolujte, zda v životopise nejsou překlepy, pravopisné a gramatické chyby.
  • Přílišné soustředění na povinnosti. Nezapomeňte uvést úspěchy a zásluhy, abyste zaměstnavateli ukázali, že jste skvělým kandidátem.
  • Včetně osobních údajů. Vyvarujte se uvádění jakýchkoli osobních údajů, jako je věk, rodinný stav nebo náboženské vyznání.


Klíčové informace pro životopis pracovníka na recepci

  • Vyzdvihnout služby zákazníkům a komunikační dovednosti
  • Prokázat zkušenosti s vícelinkovými telefonními systémy
  • prokázat znalost softwaru pro správu kanceláří
  • Znalost práce s počítačem, včetně Microsoft Office.
  • Zdůraznit organizační schopnosti a schopnost řešit problémy.
  • Zmínit znalost bezpečnostních a ochranných protokolů.
  • Seznam zkušeností s hotovostními transakcemi
  • Důraz na schopnost spolupracovat a pracovat samostatně.
  • Zmínit porozumění předpisům HIPAA a dalším předpisům o dodržování předpisů.
  • Prokázat vynikající schopnosti v oblasti mezilidských vztahů a služeb zákazníkům.

Je čas začít hledat práci. Ujistěte se, že se vám daří co nejlépe, a získejte příští práci v poštovních službách s pomocí resumaker.cz.
Připravené šablony, které pomohou vašemu životopisu vyniknout před personalisty
Vyzkoušejte profesionální nástroj Resumaker pro tvorbu životopisů hned teď. Za zkoušku nic nedáte, protože jej můžete vyzkoušet zcela zdarma